banner 1

Virksomhedens nyheder og information

1. I det sidste 2021, gennem hele virksomhedens utrættelige indsats, er virksomheden blevet anerkendt af den lokale regering og vandt titlen som stjernevirksomhed og pålidelig virksomhed igen.Vi vil gøre en vedvarende indsats og stræbe efter bedre præstationer.

billede 1
billede 2

2.For at øge sammenhængen mellem alle medarbejdere og afdelinger, gennemførte vores firma en udendørs tur til den smukke Nanxi-flod.

billede 3

3. Efter forårsfesten sendte virksomheden en del af nøgletræningspersonalet for at deltage i inkubationstræning i wenzhou second echelon, to dage i træningen, vi går hånd i hånd, samarbejder med hinanden, forenes for at fuldføre udfordringerne og opnåede gode resultater.Medarbejdere, der deltager i denne undersøgelse, kan dele deres læringserfaring og læringsresultater med alle medarbejdere efter at være kommet tilbage.Bestyrelsesformanden sagde, at han håbede, at hver enkelt medarbejder løbende ville lære ny viden, nye metoder og nye teknologier, og med vores langvarige arbejdserfaring ville vi samles, aktivt gå videre, give fuld spil til vores maksimale værdi effektivt. hver dag, og skab en bedre i morgen sammen.

billede 4

4.I begyndelsen af ​​året, med ordrer af UPS uafbrydelig strømforsyning produkter er ikke øget, UPS produkter workshop, oprette effektiv inspektion gruppe, for at forbedre produktionen, montering, kvalitetsinspektion, hastigheden af ​​gruppen specialværksted er blevet justeret for PCB, PCB produktion plug-in som topprioritet, plug-in udstyr er blevet justeret, opdatering.

billede 5
x6